online bestellen

Bestel in een handomdraai, 24 uur op 24 en 7 dagen op 7

Tickets en abonnementen kopen via www.hetbolwerk.be gaat snel en eenvoudig en biedt tal van voordelen:

  • Lees hier meer over de ticketverkoop en klik op tickets voor het overzicht van voorstellingen waarvoor je losse tickets kunt bestellen.
  • Vanaf 4 verschillende voorstellingen kan je een keuze-abonnement samenstellen. Klik op abonnementen voor meer informatie over onze abonnementen.

Gebruik het overzichtsformulier om je bestelling voor te bereiden of lees hier hoe je online tickets en abonnementen kan bestellen.  

Snel en gemakkelijk

Je hoeft niet naar cc Het Bolwerk te komen, ook niet bij de start van de abonnementenverkoop. Dus geen uren aanschuiven of weken wachten op de verwerking van je aanvraag. Je kan op gewoon je reservatie online maken van thuis uit of van om het even welke plek met een internetverbinding: 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Directe plaatskeuze 

Het systeem stelt je automatisch de best beschikbare plaatsen voor, maar je kan ook zelf in het zaalplan de nog beschikbare zitplaats(en) van je keuze aanduiden in het overzicht dat je van je bestelling krijgt.
Kies bij iedere voorstelling voor zaalplan en klik op de plaatsen van jouw keuze. 
Het systeem zet automatisch alle tickethouders van één order naast elkaar en vermijdt het om lege stoelen tussen te laten.

Wens je iets te veranderen aan de gekozen plaatsen, neem dan contact op met de balie die in functie van de beschikbaarheid graag meezoekt naar een zitplaats die het beste voor jou past. 

Voor minder mobiele bezoekers worden een aantal plaatsten op de eerste rij voorzien bij de start van de ticketverkoop. Dit aantal is beperkt, dus als je hier gebruik van wil maken, neem dan zo snel mogelijk contact met onze medewerkers. De schouwburg biedt plaats aan rolstoelgebruikers die hun reservatie via de balie dienen door te geven. 

Keuze in hoe je de tickets wenst te ontvangen

Je kan kiezen tussen zelf thuis afdrukken, per post laten opsturen (tegen een kleine meerkost) of afhalen aan de balie:

  • ‘Print at home’ meerdere tickets per pagina of één ticket per pagina: je ontvangt onmiddellijk na betaling een e-mail met de link naar de e-tickets. Klik door naar de pdf en druk de tickets af.
  • ‘Print at home’ + Wallet tickets: je ontvangt na je betaling een e-mail met de e-tickets die je kan bewaren in je Wallet op je smartphone.
  • ‘Afhalen aan balie’ 
  • ‘Verzenden per post’: wij rekenen € 3 verzendkosten aan en  sturen je na ontvangst van de betaling, de tickets op.

Flexibel en veilig betalen

  • Online betaling in een beveiligde betaalomgeving zonder meerkost via kredietkaart of online bankoverschrijving. Onze ticketprijzen omvatten alle betalingskosten.
  • Online betaling aan de hand van een cc Het Bolwerk-waardebon: cadeaubon, voucher of (corona)tegoedbon.
    De ontvanger kan de bon online of aan de balie gebruiken; het restbedrag blijft steeds geldig tot de op de bon vermelde datum. Reserveer je plaatsen en doorloop de reservatieflow. In het betaalblad kan je kiezen voor 'gebruik waardebon' en geef daar de unieke code in. 
  • Standaard overschrijving kan tot 7 dagen vóór de voorstelling. Gebruik het bankrekeningnummer van Mollie* en vermeld exact de gestructureerde mededeling die op je betalingsverzoek staat.
    ! Betaal binnen de vermelde betaaltermijn van 7 dagen. Hou er rekening mee dat de verwerking van een overschrijving 3 tot 4 werkdagen kan duren en dat tijdens officiële feestdagen en weekends geen betalingsverwerking gebeurt. Let wel: als de betaling te laat of niet correct is, vervalt je bestelling automatisch en wordt je geld teruggestort. 
  • Betaling met (elekotronische) cultuurcheques of consumptiecheques (Edenred of Sodexo) en Randuit-cheques kan enkel aan de balie. Voer je reservatie online in, maar kies voor ‘betaling via standaard overschrijving’ en kom binnen de vooropgestelde termijn van 7 dagen je ticket(s) betalen aan de balie.

* De betalingen gebeuren via Stichting Mollie Payments: IBAN BE93068903578467 - BIC GKCCBEBB en kunnen enkel aan jouw tickets gekoppeld worden als je de juiste referentie gebruikt. Bij fouten hierin stort Stichting Mollie Payments je het betaalde bedrag terug en vervalt jouw order. 


Inloggen op onze site geeft je een streepje voor!

Door je in te loggen op onze webstek, geniet je van de volgende gepersonaliseerde diensten: 

  1. je hebt een permanent overzicht van jouw bestellingen
     
  2. je kan je ticket(s) steeds terugvinden en opnieuw afdrukken 
     
  3. je kan je favorieten bekijken en krijgt een seintje
    1. wanneer een van jouw favoriete voorstellingen bijna uitverkocht is
    2. wanneer er weer tickets vrijkomen voor een uitverkochte voorstelling
       
  4. je kan aangeven welk nieuws je wenst te ontvangen